sunnuntaina, tammikuuta 14

Luettua: Ratkaiseva yhteys

En sitten tuhlannut viikonloppua kotisivun tekemisessä, vaan luin kirjoja, juhlin pojan synttäreitä ja kävimme uimassa.

Mikko Häkkisen ja Antti Uskin kirja Ratkaiseva yhteys ole hengellinen vaan bisness kirja. Siinä annetaan ohjeita yhä yleistyvään puhelinpalvelu call-center toimintaan. Mielenkiintoinen kirja, koska näitä juttuja voi käyttää hyväksi myös muussa työssä ja miksei myös harrastuksessa.

Jospa kaikki esimiehet lukisivat ja myös toteuttaisivat kirjassa olevia ohjeita, niin työpaikat olisivat paljon inhimmillisempia. Call-centerit ovat usein muutostilanteissa aika hikisiä paikkoja. Siellä ollaan etulinjassa, lähimmässä asikasrajapinnassa. Miten sitä jaksaa ja miten työyhteisö voisi sitä tukea, on avainkysymys.

Kirja sopii erinomaisesti asiakaspalvelussa toimiville ja varsinkin heidän esimiehilleen.

Ei kommentteja: